• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад

ДНЗ "Джерельце"

м. Бровари, вул. Симона Петлюри, 13-б

Тел. (04594) 5-14-16

E-mail:dzerelo1987@bigmir.net
Веб-сайтhttp://brovary-dnz-dzhereltse.edukit.kiev.ua/
Дзвенить - бринить «Джерельце»
Дитячим щирим сміхом.
І повнить кожне серце
Зерном добра і втіхи.
Впадає річка в море…
З маленького в безкрає.
Маля – краплинка скоро
В «Джерельці» виростає.
Нехай же не міліє
«Джерельце» синьооке,
Тепло дарує дітям
На довгі-довгі роки.

/Files/images/DSC07439.JPG

З 1987 року сімейним теплом і ласкою зустрічає своїх діток наш дошкільний навчальний заклад.
Як і назва садочка – від чистого, кришталевого джерела – такі і взаємини вихователів з дітьми – чисті, довірливі, дружні.
На сьогоднішній день у садочку функціонує 10 груп, в них виховується 387 дітей.
Під вдалим і мудрим керівництвом завідуючої Шевчук Лілії Юріївни працює згуртований, досвідчений, творчий колектив. Працівники дошкільного закладу втілюють в свою повсякденну роботу принципи моральності, національної гідності, любові до рідного краю. Вони постійно знаходяться в творчому пошуку нових підходів, форм і методів роботи з дітьми, що забезпечує емоційний комфорт та можливості для повноцінного розвитку творчої активності, індивідуальних здібностей кожної дитини.
В дошкільному закладі працюють 26 педагогічних працівників, з них: мають вищу освіту – 13 педагогів; середню спеціальну – 8; навчаються вищих навчальних закладах – 5.

Мають кваліфікаційні категорії:

«спеціаліст вищої категорії» – 4 педагоги;
«спеціаліст першої категорії» – 4;
«спеціаліст вищої категорії» – 2;
звання «вихователь-методист» - 3;
присвоєно 9-й тарифний розряд - 2.
Зусилля педагогічного колективу спрямовані на те, щоб якнайкраще розвинути та підготувати своїх вихованців до життя, передавши їм знання і практичні навички та вміння.
Особлива увага приділяється ігровій діяльності. Адже гра – та природна форма діяльності, в якій реалізуються бажання, наміри інтереси, вподобання кожної дитини, що й визначає вектор її індивідуального розвитку. Позитивні ігрові переживання залишають глибокий слід у свідомості дитини, сприяють розвитку добрих почуттів, позитивно впливають на її емоційну сферу.
У дошкільному навчальному закладі створені належні умови для забезпечення оптимальної рухової активності дітей протягом дня. Є спортивне обладнання, спортивний та ігрові майданчики, постійно поповнюється обладнання та матеріал для проведення загартовуючи заходів.
Трудове виховання є невід’ємною частиною виховання дитини. Завданням трудового виховання дітей є знайомство дітей з працею дорослих і поваги до неї, навчання найпростішим трудовим вмінням і навичкам, виховання працелюбності та самостійності, вміння працювати в колективі та для колективу. Вихователі формують уявлення про працю, повагу до працюючої людини, бажання бути схожим на її, виховують бережне відношення до результатів праці. Але, щоб знання не залишились формальними, педагоги нашого закладу взяли за основу навчити дитину жити у злагоді з довкіллям, безпечно й результативно користуватися будь-якими предметами відповідно до вікових можливостей, робити щось корисне не тільки для себе, а й для інших.
Особливо цікавою для дітей є праця в природі. Дошкільники разом з вихователями з задоволенням саджають дерева та квіти і доглядають за рослинами та мешканцями куточків природи (рибками, черепахою, папугами).
Навчальний процес – складова буття дитини. Розвивальне, індивідуально-орієнтоване навчання проводиться фронтально, по підгрупах, індивідуально, залежно від змісту, завдань, складності, особливостей життєвої ситуації, об’єктивної потреби. Колективна чи групова діяльність дошкільників здійснюється на заняттях, що мають визначений час, місце, обладнання, інструменти, наочність тощо. Змістове наповнення занять тісно пов’язується з реальним, повсякденним життям, на яких дитина отримує відомості, що допомагають їй адаптуватися до сьогодення, поводитися компетентно за будь-яких умов та обставин.
Залучення до роботи вузьких спеціалістів (психолога, логопеда, музичного керівника, інструктора з фізичної культури, керівника гуртка з образотворчої діяльності, керівника гуртка з англійської мови) сприяє більш ефективному вихованню і навчанню малюків.
Безліч позитивних емоцій діти отримують від корекційно-розвивальних занять з психологом Кір’ян Людмилою Василівною, направлених на розвиток пам’яті, мислення, уваги, сприйняття, уяви. Заняття з психогімнастики сприяють зміцненню емоційно-психічного здоров’я дітей. Велику увагу приділено дослідницько-пошуковій роботі в природі та її впливу на розвиток психологічних процесів у дошкільників.
Працює три логопедичні групи, де діти займаються за спеціальною програмою з ФФНМ. Основним завданням логопедів – є розвиток мовлення, виховання правильної і чіткої звуковимови.
З перших днів своєї роботи дитсадок надає великого значення художньо-естетичному вихованню дітей. Працює студія з образотворчого мистецтва, яку веде досвідчений педагог зі званням «вихователь-методист» Костенко Тетяна Олексіївна. Основною метою художньо-естетичного виховання в дошкільному навчальному закладі є розвиток почуттів як естетичних і моральних, так і мистецької освіти (почуття лінії, форми, кольору, ритму, композиції).
Дбаючи про здоров’я дітей, їхню активність, гармонійний і всебічний розвиток великого значення надається фізкультурно-оздоровчій роботі. В дошкільному навчальному закладі проводяться заходи, спрямовані на фізичний розвиток кожної дитини, озброєння її знаннями валеологічного характеру, загартування, формування правильної постави та профілактики плоскостопості. Фізичне виховання здійснюється з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей, стану їхнього здоров’я, фізичного розвитку, фізичної підготовки. Цікаві заняття з фізкультури проводить інструктор - Бондаренко Юлія Вікторівна.
Нашим дітям подобаються музичні заняття, які проводить творчий музичний керівник Кулажська Людмила Степанівна. Дошкільнята залюбки займаються театральною діяльністю, де розвиваються акторські здібності та навчаються майстерності у вихователів садка, які є акторами разом з дітьми.
Музика живе навколо дітей, тому гра на музичних інструментах сприяє розвитку творчих здібностей та слухового сприймання.
Незабутні враження залишаються у дітей та їх батьків від свят та розваг проведених у нашому садочку. Цікаво, весело, емоційно проходять ці заходи.
Цікаве життя малят у «Джерельці», де панує тепло посмішок, затишок світлих кімнат та спалень, атмосфера чуйності, доброзичливості, довіри та взаємної поваги. З радістю, з душевним спокоєм приводять батьки своїх малюків в наш заклад. Кожен з нас хоче, щоб наші діти гармонійно розвивалися, зростали здоровими, розумними, щасливими. Наш заклад пропонує відповідне розвивальне середовище, здорове харчування, гарні іграшки, талановитих педагогів і ще багато, багато того, чим ми прагнемо оточити своїх малюків. Але все це не матиме жодного значення без головного – нашої щирої любові. В нашому садочку дитина повсякчас відчуває, що дорослі її люблять, поважають, рахуються з її думкою, бо саме в дитинстві вчаться любити і найбільше потребують любові.
Режим роботи дошкільного навчального закладу "Джерельце"
ДНЗ працює за п'ятиденним робочим тижнем протягом 10,5 годин; чергова група-1,5 години.

Вихідні дні - субота, неділя, святкові дні.

Щоденний графік роботи ДНЗ : з 7.30 до 18.00.

Чергова група з 18.00 до 19.30

Прийом дітей до ДНЗ здійснюється керівником, згідно направлення управління освіти і науки Броварської міської ради з урахуванням висновків медичних фахівців, протягом календарного року.
Управління освіти і науки Броварської міської ради здійснює прийом та запис дітей у ДНЗ за адресою:
м.Бровари, вул.Гагаріна,18, кабінет № 304
прийомний день: четвер з 8.00 до 17.00
обідня перерва з 12.00 до 13.00
Для зарахування дитини до дитячого садочка необхідні такі документи:
1. Заява від батьків.
2. Медична карта дитини та карта вакцинації.
3. Свідоцтво про народження.
4. Якщо у дитини є пільги – відповідні документи.
Групи комплектуються за віковими ознаками. Вік дитини визначаться станом на 1 вересня.
Поради батькам, щодо адаптації дитини до дитячого садка:
* Усвідомте, що ваше власне хвилювання передається дитині.Щоб запобігти цьому, заздалегідь познайомтесь з вихователями та особливостями організації життя в групі.
* Дайте дитині позитивну перспективу: розкажіть, що в дитячому садку багато іграшок, діток і їй там буде добре, цікаво, весело.
* Підпорядкуйте домашній режим режиму дитячого закладу, особливо дотримуйтесь часу вкладання спати і періодів харчування.
* Навчіть дитину елементарним навичкам самообслуговування.
* Подбайте про психічне і фізичне здоров’я дитини.
* Повідомте вихователів про звички та вподобання вашого малюка, про особливості здоров’я та поведінки
Кiлькiсть переглядiв: 1852

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.